Servicii

Cand vine vorba de consultanta pentru mediul online nu se rezuma totul la a vorbi din experienta. Inevitabil trebuie sa trecem prin cateva etape dupa care putem da sfaturi.

Analiza pietei
In primul rand vedem daca exista, de care tip este, ce tendinte are si mai ales ce fel de trecut

Analiza produsului
Trebuie sa il cunoastem ca si cum ar fi facut de noi. La ce e bun si mai ales la ce nu e bun, cine il cauta si de cine sa ne ferim, din ce e facut si cu ce nu e compatibil. Raspunsuri care ne ajuta in evaluarea diferitelor aspecte.

Analiza concurentei
Trebuie sa determinam mai intai daca exista si in ce grad. Cum sunt ei pozitionati si ce strategii au. Daca sunt concurenti directi sau indirecti.

Estimarea viitorului probabil
Pe baza studiilor anterioare si pe baza analizelor facute la etapele de mai sus incercam sa determinam un posibil viitor pentru un viitor produs online.

Nici una din etapele de mai sus nu se rezuma la doar atat. De obicei categoriile diferite de produse determina abordari diferite ale metodelor de analiza. La toate astea se adauga tiparele clasice de genul vreau si eu gazduire pentru un site, de cat spatiu am nevoie pentru siteul meu de prezentare. Aici putem sa spunem simplu, 5 mega daca nu aveti prezentari multimedia si daca emailul este gazduit in alta parte.



Ne gasiti si pe Flickr Facebook
Siteuri partenere:
web cms | web seo | web estate | web letter | rich media | web developing | websource | web source